OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGĘ OBSŁUGI PRAWNEJ JEDNOSTKI REALIZUJĄCEJ PROJEKT
W POSTĘPOWANIU W TRYBIE
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PROWADZONEGO NA PODSTAWIE REGULAMINU UDZIELANIA PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O. WE WRONKACH ZAMÓWIEŃ NIEOBJĘTYCH USTAWĄ Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ( Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI)
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Jednostki Realizującej Projekt (JRP) w zakresie procesu inwestycyjnego związanego z realizacją projektu. Przez proces inwestycyjny Zamawiający rozumie ciąg skoordynowanych czynności o charakterze technicznym, prawnym, technologicznym, organizacyjnym, finansowym itp. prowadzących do realizacji i eksploatacji realizowanych inwestycji budowlanych.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień oraz zamówień publicznych, w tym przygotowanie projektów umów,
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->uczestnictwo w opracowaniu oraz opiniowanie dokumentów wewnętrznych, uchwał, zarządzeń, materiałów przetargowych, projektów umów na roboty budowlane, dostawy i usługi realizowane w ramach projektu, regulaminów, instrukcji oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie JRP;
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->uczestnictwo w opracowaniu oraz opiniowanie innych dokumentów dotyczących projektu, zleconych przez Zamawiającego,
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->uczestnictwo w rokowaniach związanych z nawiązaniem, zmianą, rozwiązaniem umów, udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Beneficjenta w ramach Projektu,
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->świadczenie pomocy prawnej poprzez udzielanie porad prawnych w zakresie realizacji zadań przez JRP w ramach realizacji projektu,
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->sporządzanie i wydawanie na piśmie opinii prawnych,
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych, udzielanie informacji o zmianach w przepisach oraz uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach uchybień,
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->opiniowanie pod względem prawnym, poprawianie i akceptowanie umów, porozumień oraz uczestniczenie w ich tworzeniu (opiniowanie projektów w/w. dokumentów),
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->przygotowywanie oraz opiniowanie treści korespondencji JPR z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi lub fizycznymi,
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->występowanie w charakterze pełnomocnika Zamawiającego przed sądami i urzędami, prowadzenie spraw przed organami orzekającymi z wykorzystaniem wszystkich przewidzianych przez prawo środków dla ochrony uzasadnionych interesów Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o.o. we Wronkach,
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wszystkich sprawach będących w toku, postępowaniach sądowych, administracyjnych lub innych (rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia),
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->uczestniczenie w zebraniach Rady Nadzorczej Spółki oraz Zgromadzenia Wspólników w zakresie dotyczącym projektu, oraz świadczenie pomocy prawnej w zakresie podejmowanych uchwał dotyczących projektu,
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->bieżące informowanie Kierownika JRP i Prezesa Zarządu Spółki o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności JRP i stanie zaawansowania spraw prowadzonych w imieniu Spółki – JRP,
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Spółki - JRP oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego.
Wykonywanie obsługi prawnej będzie odbywało się podczas co najmniej jednego w tygodniu dyżuru w siedzibie Spółki, w godzinach 9.00 – 15.00. Niezależnie od cotygodniowego dyżuru przedstawiciel Wykonawcy, na polecenie Zamawiającego będzie uczestniczyła raz w miesiącu w posiedzeniach Rady Nadzorczej oraz w razie potrzeb w posiedzeniach Zgromadzenia Wspólników, odbywanych w siedzibie Spółki lub innym wskazanym miejscu, w sprawach dotyczących projektu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądanie obecności przedstawiciela Wykonawcy podczas sesji Rady Miasta i Gminy Wronki dotyczących spraw objętych Projektem, niezależnie od pobytów o których mowa w pkt 3.4.
Wykonywanie obsługi prawnej poza siedzibą Spółki będzie odbywało się telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniach roboczych dla Zamawiającego, w godzinach 7.00 – 17.00.
Wykonawca będzie udzielał porad prawnych niezwłocznie, a w sprawach skomplikowanych w ciągu 2 dni roboczych. Opinie prawne będą sporządzane w ciągu 2 dni roboczych, a w sprawach skomplikowanych w ciągu 5 dni roboczych.
Opiniowanie projektów aktów normatywnych Spółki w zakresie realizowanego Projektu, będzie dokonywane niezwłocznie, lecz nie później niż w trzecim dniu od dnia przekazania projektów aktów normatywnych.
<!--[if !supportLists]-->1. <!--[endif]-->Termin wykonania zamówienia
Zamówienie będzie wykonywane od dnia 1 stycznia 2014 r. do dnia 31 grudnia 2015 r.
<!--[if !supportLists]-->2. <!--[endif]-->Termin i miejsce składania ofert
Oferty należy przesyłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej sekretariat@pk-wronki.pl podając w tytule korespondencji „Przetarg – obsługa prawna JRP w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta i gminy Wronki”.
Oferty należy przesyłać do dnia 30.12.2013r. do godziny 12:00
Termin otwarcia ofert w dniu 30.12.2013r. o godzinie 12:15
Ofertę musi podpisać osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy.
Ofertę przesyła się według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do specyfikacji w formie elektronicznej kopi (skan w formacie PDF) wraz z kopią w formie elektronicznej (skan w formacie PDF) dokumentu o którym mowa w pkt 5.3. specyfikacji.
<!--[if !supportLists]-->3. <!--[endif]-->Informacje dodatkowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia warunków udziału w postępowaniu, sposobu złożenia oferty oraz inne informacje dotyczące postępowania zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na usługę dotyczącą stałej obsługi prawnej Jednostki Realizującej Projekt, którą można pobrać ze strony internetowej oraz uzyskać pocztą elektroniczną po zwróceniu się z prośbą do Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. we Wronkach pod adres ul. Ratuszowa 3, 64 – 510 Wronki,.
Poniżej załączniki do pobrania.
Dokumenty do pobrania: | |
Enotices | |
Specyfikacja | |
Ogłoszenie |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |